Acum este Lun Dec 17, 2018 2:17 am

CUm skimbi bonusurile

Ghiduri oficiale, cât și neoficiale, create de membrii comunității pentru îmbunătățirea serverului dvs., clientului etc.
 
Mesaje: 77
Membru din: Lun Mai 23, 2011 12:31 pm
Localitate: Pamant-Europa-Romania-Oradea-Acasa-Pe scaun-In fata la PC
Like-uri oferite: 5 times
Like-uri primite: 24 times

CUm skimbi bonusurile

de SpectoR » Joi Mai 26, 2011 12:03 pm

Pentru a modifica bonusurile trebuie sa intri in : Navicat > Player. Aici vei avea 2 tabele, "item_attr" & "item_attr_rare"

item_attr > primele 4 bonusuri pe care le atribui unui item
item_attr_rare > ultimile 2 bonusuri atribuite unui bonus (contra war,sura,saman,ninja)

La item_attr:

apply > semnifica bonusul

prob > lasi asa cum e

lv1, lv2, lv3, lv4, lv5 > de la lv1 incepi cu cel mai mic bonus care vrei sa fie atribuit unui item pana la lv5 adica cel mai mare bonus atribuit unui item.

weapon(arma) > daca vrei sa fie acel bonus pe ea (pui 0 daca nu vrei sa fie acel bonus pe ea, in caz ca este o litera pusa lasi asa pentru a fi bonusul pe acel item)

body(armura) > daca vrei sa fie acel bonus pe ea (pui 0 daca nu vrei sa fie acel bonus pe ea, in caz ca este o litera pusa lasi asa pentru a fi bonusul pe acel item)

wrist(bratara) > "-------"

foots(papuci,cizme,etc) > "-------"

neck(colier) > "-------"

head(coif) > "-------"

shield(scut) > Pentru a avea imun pe necunostinta si incetinire, pui valoarea 0 la celelalte "iteme" precizate mai sus si lasi valoarea 1 pe shield(scut)

ear(cercei) > "-------"

* "-------" ~> inseamna ca trebuie sa faci cum este mai sus.

La item_attr_rare sunt ultimile 2 bonusuri atribuite unui bonus. Ar trebuie sa apara la fel ca la item_attr numai ca sunt mai putine bonusuri, asa ca faceti la fel ca si mai sus.
Semnătura prea mare(ştearsa)

Înapoi la Ghiduri și tutoriale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 34 vizitatori