Acum este Lun Dec 17, 2018 2:21 am

[C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

Ghiduri oficiale, cât și neoficiale, create de membrii comunității pentru îmbunătățirea serverului dvs., clientului etc.
Avatar utilizator
 
Mesaje: 223
Membru din: Sâm Apr 05, 2014 8:43 pm
Like-uri oferite: 1 time
Like-uri primite: 16 times

[C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

de Dobrescu Sebastian » Vin Dec 19, 2014 1:25 am

Pentru că tutorialele de pe net sunt incomplete şi lumea nu se sinchiseşte să explice ce şi cum o să vă ajut eu :

Pentru început trebuie să ai sursa 40k , eu lucrez pe mainline_released si este destul de stabilă .


1 Mergi în : /usr/src/cereale source/Srcs/Server/libthecore/src şi deschide : signal.c

Caută :
Code: Select All Code
RETSIGTYPE checkpointing(int sig)
sys_err("CHECKPOINT shutdown: tics did not updated.");
abort();


Să arate aşa :

Code: Select All Code
RETSIGTYPE checkpointing(int sig)
//sys_err("CHECKPOINT shutdown: tics did not updated.");
//abort();

Prin // dezactivăm acele linii .Nu le ştergeţi !

Acum te duci în putty si compilezi libu :

Code: Select All Code
cd /usr/src/cereale source/Srcs/Server/libthecore/src

gmake clean
gmake -j20


Apoi puteţi recompila game-ul şi gata .

O să postez regulat lucruri de ajutor , eroarea checkpoint vă închide serverul la fiecare 12 ore , deci zic eu că trebuie oprită.

Avatar utilizator
 
Mesaje: 531
Membru din: Vin Mai 13, 2011 9:59 pm
Like-uri oferite: 1 time
Like-uri primite: 74 times

Re: [C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

de Syron » Vin Dec 19, 2014 4:22 am

Mulţumesc pentru postare. :)
Adăugat şi pe core-ul meu.

 
Mesaje: 24
Membru din: Dum Mai 17, 2015 9:49 am
Like-uri oferite: 0 time
Like-uri primite: 0 time

Re: [C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

de Squad » Dum Mai 17, 2015 11:20 am

Mulțumesc ! Adăugat şi pe core-ul meu.

Avatar utilizator
 
Mesaje: 266
Membru din: Sâm Apr 09, 2011 9:31 pm
Localitate: Undeva in Bucuresti
Like-uri oferite: 10 times
Like-uri primite: 74 times

Re: [C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

de acorex » Vin Mai 22, 2015 3:13 pm

Am o intrebare,eu am deja un game,dar nu am sursa lui.
Este posibil sa faci un lib care sa rezolve exploitul asta?
Si in start.sh sa pun sa se foloseasca acel lib(checkpointfix.so) cand se deschide channel.


Merge asa ceva?

Eu ma gandesc astfel,ca lib-urile sunt un fel de pluginuri care vin peste game(astfel ca nu mai este nevoie sa intri in sursa game-ului) ,am dreptate?

Daca nu,poti face un game diff pentur game 34k?

Avatar utilizator
 
Mesaje: 262
Membru din: Dum Dec 29, 2013 9:25 pm
Like-uri oferite: 0 time
Like-uri primite: 4 times

Re: [C++]FIX: CHECKPOINT shutdown: tics did not updated

de Riddler. » Dum Dec 06, 2015 10:39 pm

Inactiv closed !
Gloată, scumpă, compusă din oameni ieftini // Ce cred că dac-am dat noroc de două ori suntem prieteni !


Înapoi la Ghiduri și tutoriale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 32 vizitatori